2008. augusztus 13., szerda

Az élet és elmúlás

Filozófiám hiánya miatt
Most csak porból vert hangulat
Disznaja lettem.
Egy semmi kis tévedés alkarjára
Ültettem életem,
S átgondolva
Merész terveket eszeltem.

Sárból gyúrtam gombócot,
Hogy a drog jobban hasson,
Ha már bent van a szervezetben.
De már az sincs.
Megannyi éve.
Csak a tévedés határai
Rajzolódnak bennem,
Ha van élet,
S van halál,
Akkor nekem nincs
Filozófiám.

Elképzelt szörnyek
Élőhelyének közelében
Most én vagyok a király,
Ki rendez valamilyen
Lakomát,
Hogy hetedhét országra szóló
Elemózsiát
Eltegyünk a gyomorba,
S ha valami nem sikerül,
Akkor majd elölről
Úgyis elkezdjük.

Visszatért minden
A helytelen kerékvágásba,
S megyünk újra a másik
Irányba, csak hogy menjünk.
De igazából nincs történelmünk.
Nem maradunk fönt a jövőnek,
Mint példaképek,
És nem avatnak be fiaink
Semmibe,
Úgy múlunk el,
Mint egy perc,
Ami már
Végképp
Senkit sem érdekel.

Nincsenek megjegyzések: