2008. augusztus 13., szerda

Besült vers

"
Mészáros Tímea: Itt voltál eddig is...

Itt voltál eddig is
mindig,
valahol a nagyvilágban,
s ha tudtam volna,
Te vagy az,
róttam volna az utcákat, a tereket
képeddel szívemben,
kérdeztem volna fáradhatatlan az embereket,
Ő az...Ugye, ugye ismeritek?
És most itt vagy...
és ez már a második vers
tegnap óta,
amibe belesülök,
na de ne rójátok ezt fel nekem,
ha ismernétek őt,
értenétek miért teszem...
"

Ott voltam,
Ott a nagyvilágban,
Ha tudtad volna,
Tudtam volna én is,
Róttam volna az utcákat.
Így befejezem helyetted,
Mert Te nem teszed,
Pedig van folytatása
A versednek.

S most itt vagy,
Hallom édes hangod,
Bár most ismerve rovom az utcákat,
Hogy a világnak
Hírül vigyem:
Emberek! Más nem érdekel!
Ismertétek őt,
De meg nem mutattátok,
Láttátok őt,
De most csak én,
Csak én nézem
Két szemében
Meglapuló
Hangos tekintettel.

1 megjegyzés:

Losonci-Kovács Tímea írta...

örülök, hogy belesültem...mert ilyen szépen senki más nem tudta volna befejezni..