2008. augusztus 13., szerda

Újra kell tanulnom

Újra kell tanulnom az életet,
Lágy dalok körbeölelése,
Sivár, kegyetlen
Megvetése a hangnak,
Vagy csak egyszerűen
Elfeledtem élni.

Újra kell tanulnom
Az igét, és újra
Hosszadalmas estéket
Töltenem könyvek felett,
Elfelejtettem már
Rég,
Mi az a szeretet.

Elestem hitvány igazságaimban,
S elestem kövek zúgásánál,
Elestem hazug szavak
Ingoványos jegén,
Elestem,
De te felkaroltál.

S most újra kell tanulnom,
Mi az, ami az életet jelenti,
Hogy csak egy pillanat is
Lehet, de az felér
Az egész
Északkeleti háborúk
Poros zajával,
Vagy a Balkánon
Ropogó fegyverek
Szavával.

S most újra tanítod nekem,
Miként kell szeretni,
Miként kell újra
Fegyver nélkül élni.
Most újra megtanítod nekem,
Mi az, hogy fájdalom,
Megtanítod nekem
Szépségeddel,
Miként,
Miként szeresselek.

Nincsenek megjegyzések: