2008. augusztus 6., szerda

Ha csak helyettem szólnál

(Timi, Remélem tudod, hogy ezt csak neked írtam.)

Ha csak helyettem szólnál,
Már akkor is elmondanál
Mindent,
Csak beléd kellett néznem,
S döbbenten álltam
Erős várad előtt.

Lelked parányi helye
Oly sok jóságot takar,
Lelked hatalmas tere
Befogad mindent,
S mindenkit.

Mintha csak helyettem szólnál,
Mondasz ki erős szavakat,
Erősödik a lelkem veled,
Mert tudom,
Mi az, mi téged szorongat.

Helyettem is sírsz,
Csak ne kelljen annyit
Nekem,
Helyettem is létezel most,
És nézel felfele.

Nehéz most a sírás,
És nehéz a nevetés,
Nehéz most bolondnak nézni
Az időt,
Hogy hulljon örök
Valósága,
Tűnjön el sűrű mámora,
S butuljon,
Ha nincs rá szükség.

A folyók most miattad
Apadnak,
S felhő sincs most az égen,
Vigyáznak rád a madarak,
Mert én őket
Arra kértem.

Nincsenek megjegyzések: