2009. március 10., kedd

lelki megnyugvás

a lélek kavarog,
megáll a szélben,
csütörtök van,
és én inkább keddnek érezném
magam.

széttárt kezében egy kilónyi
lehellet,
vastagon fedi a por,
és nincs meg a kényelem.

lelkem eleganciáját
feslett öltöny takarja,
búcsúzni jöttem,
hiába akarna
még maradni.

kezdetben voltam én,
majd jöttek sokan,
és sokan,
én voltam ádámod,
s te voltál az
éva.

messzi vizek felett
lebeg isten lelke,
most odamegyek felé,
s kézen fogom
ragadni.

búcsúzni jöttem,
elhintet szavakkal kérni,
ne sírj,
nekem ennyi volt az élet,
és ott fogok maradni.

társam, a hű halál
már átjárja testemet,
kihűlt szobák mezsgyén
táncolnak kedvesen
apró gyertyalángok.

oly sötét az álom,
ha nem úgy gondolsz rám,
mint megannyi szerelem
rügyezik délután.

álmodj,
s mikor felnyitod szemed,
legyen számodra az
élet egy tavaszi
kikelet.

2 megjegyzés:

Manyi néni írta...

gyönyörű, végig sírtam ezt a verset.

annyi érzelem van csak ebben az egyben, bár remélem, nem vagy teljesen elkeseredve.

ugye nem akarsz meghalni?

sok verset kell még írnod, hogy tudjuk olvasni...

itt a munkahelyemen már vagy tízen vagyunk, akik rajongunk érted, hát nem semmi vagy...

Őszinte rajongással:

Manyi néni, és a kis csapat Debrecenből

Losonczi-Kovács Gábor írta...

köszönöm szépen,

látom dolgoznak szombaton:D

munkanap...

köszönöm mégegyszer...